Krogec 1 Krogec 2 Krogec 3

EDINO URADNO ZASTOPSTVO V SLOVENIJI

041 614 181

NON-STOP KONTAKT TELEFON

  Facebook

 

   

V košarici imate 0 artiklov

0 €
compexPower breatheMioZamst     

Članki in izjave

Članki in izjave

  • ČLANKI

"Dihanje je tako preprosto in brezplačno! Ljudje ne morejo verjeti, da deluje kot zdravljenje in preventivno orodje," pravi Herbert Benson, MD, direktor častni Benson-Henry inštituta na bostonski univerzi za medicino v Massachusettsu.

Ali veste da vsak dan vdihnete do 22.000-krat. Toda tudi dihati je treba znati. Vsak dan si moramo vzeti 10 minut ter vdihavati močno ter globoko. Pravilno dihanje pomaga lajšati preobremenjen um, dihanje igra veliko vlogo pri preprečevanju ali lajšanju bolezni srca, alergije in povečanje telesne mase. Večina od nas pa diha preplitvo celo življenje, kar lahko negativno vpliva na naše zdravje.

Dihanje je naše vgrajeno sredstvo za lajšanje stresa – več na Breathing incorrectly can have effort on you health

Že kot dojenček ste ob joku dihali zelo globoko in pri tem sproščali trebušno votlino, ne da bi kaj razmišljali o tem. Dihanje je osnovna potreba življenja, ki ga večina ljudi dojema kot samoumevno. Z vsakim vdihom zraka pridobimo kisik in sprostimo odpadni produkt - ogljikov dioksid. Plitko dihanje zmanjša pretok teh plinov v in iz telesa, kar nam otežuje lajšanje stresnih simptomov. Posledično pomanjkanje kisika lahko oropa naše organe in mišice od pravilnega pretoka krvi, medtem ko nam pomanjkanje CO2 povzroči omotico, tesnobo, celo napad panike, depresije, mišične napetosti, glavobola in utrujenosti. Zavedanje dihanja in dobre navade dihanja lahko okrepijo naše duševno in telesno dobro počutje, ker je dihanje naše samodejno vgrajeno sredstvo za lajšanje stresa. PowerBreathe dihalni trening je za vsakogar, ki diha. To je naprava za učvrstitev inspiratornih dihalnih mišic na podlagi odpora zraka. Kot pri vseh oblikah vadbe, je tudi tu pomembno da je vadba redna ter napredujoča, ker le z redno vadbo bodo vaše inspiratorne mišice postale močnejše, vi pa boste bolj zdravi in srečni. Upravljanje s PowerBreathom naredi dihalne mišice, bolj učinkovite in manj nagnjene k utrujenosti. In zato, ker dihate globoko ter pri tem uporabljate diafragmo (glavna mišica v trebušni), boste dobili dobro izmenjavo kisika in ogljikovega dioksida kar pomeni, da boste zopet zadihali kot dojenček.

Jesen je čas dihanja ter novih navdihov - več na Autumn the season of the lung and inspiration

V orientalski medicini je jesen čas čiščenja stare negativne energije ter čas za premislek, pogled vase. Element kovine je povezan z jesenjo, obdobjem upadanja aktivnosti in zamiranjem življenja v v naravi, zato moramo biti v tem času na naša pljuča ter celotni dihalni sistem še posebej pozorni. Naša pljuča so skozi dihanje odgovorna za vse fizične procese in funkcije ter ustrezajo jin energiji. Predstavljajo območje respiratornega delovanja, ki vpliva na ritem utripov in vse energetske procese v telesu. Stari modreci pljuča opisujejo kot sprejemniki čiste chi iz nebes in ko pravilno, sproščeno in enakomerno vdihnemo, napolnimo pljuča z pozitivno energijo, ogrejemo vse organe ter tako zaščitimo naše telo pred prehladi in obolenji dihal. Zato dihajte s PowerBreath-om, saj bodo vaše inspiratorne mišice okrepljene, da bodo lažje izdihnile 'umazan' chi ter končno začele vzdihovati 'nebeško dobro'.


 

Kaj se zgodi če dihate ali če dihate s PowerBreath-om - več na Powerbreathe.com

Poglejte si kako s PowerBreathom trenirajo mladi češki kolesarji - A cycling PowerBreathe talent project

Vdihi za izboljšanje nastopa - Revija TEK PLUS okt./nov. 2011- Dihanje_spread.pdf

  • IZJAVE

SAMO JERANKO - potapljač na prosti dah (Slovenija)

Prosto potapljanje je šport, pri katerem telo privedemo do skrajnega roba delovanja. Čas, ki ga preživimo pod vodo je daljši od 6 min, globine, ki jih dosegamo pa večje od 100m. Vsi ti rezultati pa so odvisni od enega samega vdiha. Z njim moramo zajeti zadostno količino zraka, ki nam nato omogoči doseganje teh neverjetnih rezultatov. PowerBreathe IronMan je postal nepogrešljiv pripomoček pri moji treningih. Uporabljam ga tako za krepitev dihalnih mišic, kot za nižanje rezudialnega volumna pljuč. Pozitivni učinki so vidni tako pri maksimalnih potopih, kot pri večurnem prostem potapljanju, kot je na primer podvodni ribolov.

Dosedanji rezultati in uspehi

Osebni rekordi MAKSIMALEN ČAS POD VOD 6min 4s GLOBINA S PLAVUTMI -70m GLOBINA BREZ PLAVUTI -50m ŠTEVILO PREPLAVANIH METROV S PLAVUTMI 205m ŠTEVILO PREPLAVANIH METROV BREZ PLAVUTI 152m Svetovni rekord • HITROSTNA APNEA 16 x 50, Maribor 13.3.2011 Državni rekordi • ŠTEVILO PREPLAVANIH METROV S PLAVTUMI, 205m • ŠTEVILO PREPLAVANIH METROV BREZ PLAVUTI, 152m Uvrstitve na tekmovanjih • 5- KRATNI ZAPOREDNI DRŽAVNI PRVAK • 9. NAJBOLJŠI PROSTI POTAPLJAČ NA SVETU V LETU 2010 • 11. MESTO, 5. INDIVIDUALNO SVETOVNO PRVENSTVO, ARHUS 2009

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/EEirvrt9T3k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Trenutno ni dodanih nobenih produktov.